top of page
חיפוש

סדנאות פסיפס

עודכן: 14 באוג׳ 2022

איפה נמצא סדנאות פסיפס

אומנות הפסיפס היא עתיקת יומין, אך היא הצליחה לשמר את הקסם שלה לאורך זמן ולכן נראה כיום, שצעירים ומבוגרים כאחד, עדיין מעוניינים ביצירת עבודות פסיפס שונות. יחד עם זאת, על מנת שנדע כיצד בכלל להתחיל ובמה צריך להשתמש ואיך, נצטרך לגשת אל חוג פסיפס שיקנה לנו את כל הכלים. אז אם אתם מוכנים לקחת את הצעד הראשון, בואו נגלה מה מיוחד בלימודי פסיפס.

מה מיוחד בפסיפס

כאמור מדובר על אומנות עתיקה וכמו בעבר היא משמשת היום למגוון מטרות:

- ניתן ליצור עבודות פסיפס לשם פורקן אומנתי או בתור תחביב, ללא מטרה.

- ניתן ליצור עבודות פסיפס למטרת עיצוב שולחנות, קירות ורצפות.

- ניתן ליצור פסיפס במסגרת תחרויות אמנות, לזכיית פרסים ובתור אמנים מקצועיים.

מה נלמד במסגרת קורס פסיפס

חשוב לדעת, גם אם אנחנו לא חדשים לגמרי לפסיפס, תמיד ניתן ללמוד עוד ולשדרג את רמת הידע שלנו. לכן, לימוד פסיפס הוא רלוונטי לכולם ואכן ניתן להירשם אל קורס פסיפס שמתאים לרמה שלנו. במסגרת קורסי מתחילים, נלמד קודם כל על חומרי הגלם השונים עמם אנו עובדים (דוגמת האבנים, האריחים וכלי העבודה). לאחר מכן, נלמד כיצד לעשות בהם שימוש ולאט לאט ליישם את הטיפים שהמדריכים המקצועיים שלנו יעבירו לנו.

במסגרת חוג פסיפס למתקדמים, נוכל ללמוד שיטות חדשניות בעיצוב, דרכים שונות לעבודה, ריענון דרכי עבודה בסיסיות ועוד. בכל פעם ופעם, נראה כי למדנו משהו חדש.

מי מעביר סדנאות פסיפס לגיל הזהב

לימוד פסיפס הוא רלוונטי כמובן לצעירים ולבוגרים ונוכל למצוא סדנאות פסיפס לגיל הזהב במרכז הפסיפס. לימוד פסיפס לגיל הזהב הוא חוויה מאתגרת ומעשירה, ואולי לא תופתעו לשמוע כי לא מעט משתתפים מגלים כישרון חבוי במסגרת הסדנאות. כמובן, סדנאות פסיפס לצעירים הן דרך נפלאה לפתח את הפעילות הקוגניטיבית בגיל צעיר, כמו גם את המוטוריקה והדמיון. במרכז הפסיפס נוכל למצוא סדנאות פסיפס שמותאמות גם לגיל הצעיר שרעב ללמוד.

לסיכום

אם אתם מעוניינים ללמוד כיצד ליצור עבודות שונות עם פסיפס, אז בהחלט עשיתם החלטה נכונה. סדנאות פסיפס מקנות ידע רחב, אופציה לפיתוח יצירתיות ודרכי מחשבה חדשות, וכמובן אולי תגלו עם סדנאות פסיפס שהיה לכם כישרון חבוי כל השנים הללו.

48 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

אריחים לפסיפס

כל מה שרצית לדעת על אריחים לפסיפס אריחים לפסיפס משמשים ביצירה על ידי האדם כבר אלפי שנים. לאורך ההיסטוריה המקורות לפסיפס היו חומרי גלם מקומיים שהיו זמינים בטבע כמו, גרניט ושיש שאותם שברו לחתיכות קטנות

אריחי קרמיקה לפסיפס

על אריחי קרמיקה לפסיפס אריחי קרמיקה לפסיפס מופיעים בצבעים חמים ועזים כמו, אדום, ירוק, כתום, כחול, ורוד, סגול, חום ועוד. אריחי קרמיקה לפסיפס מסוג טרה קוטה הינם קלים יחסית לחיתוך ואילו אריחי גרניט פורצל

חנות חומרים לפסיפס

מה ניתן למצוא בכל חנות חומרים לפסיפס חנות חומרים לפסיפס מספקת את חומרי הגלם, כלי העבודה וכל הספרות המקצועית הדרושים לכם, על מנת ליצור יצירות פסיפס בעצמכם בבית. ניתן למצוא בחנות מגוון רחב של אריחים, אב

bottom of page