top of page
חיפוש

אריחים ארמניים

עודכן: 14 באוג׳ 2022

רוצים לעצב את הקירות הפנימיים או החיצוניים בבית או בעסק שלכם?

כדאי שתכירו את חיפוי אריחים ארמניים לקירות המביא איתו אלמנטים עיצוביים מרשימים ויפים המתאים הן לפנים הבית והן לחוץ. האריחים הארמניים יכולים לשמש מעצבי פנים, אדריכלים ואנשים פרטיים המעוניינים לשדרג את עיצוב הבית או בית העסק בצורה מהירה ויעילה. אנחנו במרכז הפסיפס מייבאים לישראל את האריחים הארמניים האיכותיים ביותר עם מגוון רחב של צורות, צבעים וגדלים. את האריחים הארמניים שלנו ניתן להדביק עם חומר גלם מתאים לקירות, למרצפות ולהשתמש בהם בתור אריחים לחדר המטבח או חדר המקלחת.

היתרונות שבאריחים מעוצבים בסגנון ארמני

אריחים ארמניים לפסיפס מגיעים כאמור במגוון גדלים והם מגיעים עם עיצוב ייחודי בכל אריח. ניתן למעשה להדביק אותם לכל קיר או רצפה ולשדרג את העיצוב בצורה מושלמת. אנחנו במרכז הפסיפס מציעים לכם אריחים ארמניים לפסיפס באיכות מעולה המיובאים מהמפעלים המקצועיים ביותר בעולם לאריחים מסוג זה. מכיוון שהייבוא מתבצע על ידינו ללא גורם מתווך, המחירים שאנחנו מציעים הם מחירים מהיבואן לצרכן והם המשתלמים ביותר לכל סוגי האריחים בסגנון הארמני.

עיצוב מרהיב של ריצוף הבית עם אריחים

להזמנה של אריחים ארמניים מרהיבים, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להיכנס לחנות האון ליין שלנו באתר ולבחור את העיצובים המתאימים לכם. שימו לב שיש לכל אריח בסגנון ארמני גודל מסויים, אותו תוכלו לבחור אחרי מדידה של הקיר או הריצפה. אריחים ארמניים מרהיבים יכולים לשדרג את פנים הבית או את חצר הבית בצורה מושלמת ללא עבודה רבה. את ההדבקה של האריחים יש לבצע עם דבק אריחים מתאים.

הזמנה אינטרנטית של אריחים מעוצבים בסגנון ארמני

אם אתם רוצים לדעת על אריחים ארמנים איפה קונים, כדאי שתכירו את קטלוג המוצרים שלנו באתר. קטלוג המוצרים שלנו כולל מגוון רחב של ציוד וכלי אמנות לפסיפס. בין המוצרים העיקריים שלנו, תוכלו למצוא גם את האריחים הארמניים. בחיפוש אחר אריחים ארמנים איפה קונים זה רק בחנות שלנו הנחשבת לאחת הותיקות בישראל בתחום. אנחנו במרכז הפסיפס מציעים לכם אריחים ארמניים למכירה עם שירות משלוחים והובלה עד הבית בכל סדר גודל של הזמנה. אנחנו מספקים גם אריחים ארמניים למכירה למעצבי פנים ואדריכלים המעוניינים להוסיף ללקוחות שלהם אריחים לעיצוב הבית.

אריחים ארמניים בעיצוב יוקרתי במחיר משתלם

להזמנה של אריחים ארמניים, כנסו עכשיו לקטגוריית המוצרים באתר ובחרו את האריחים הארמניים שאנחנו מייבאים לישראל. בקטלוג האריחים הארמניים, תוכלו למצוא מגוון רחב של אריחים בעיצוב יוקרתיים ומיוחדים.

38 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

אריחים לפסיפס

כל מה שרצית לדעת על אריחים לפסיפס אריחים לפסיפס משמשים ביצירה על ידי האדם כבר אלפי שנים. לאורך ההיסטוריה המקורות לפסיפס היו חומרי גלם מקומיים שהיו זמינים בטבע כמו, גרניט ושיש שאותם שברו לחתיכות קטנות

אריחי קרמיקה לפסיפס

על אריחי קרמיקה לפסיפס אריחי קרמיקה לפסיפס מופיעים בצבעים חמים ועזים כמו, אדום, ירוק, כתום, כחול, ורוד, סגול, חום ועוד. אריחי קרמיקה לפסיפס מסוג טרה קוטה הינם קלים יחסית לחיתוך ואילו אריחי גרניט פורצל

חנות חומרים לפסיפס

מה ניתן למצוא בכל חנות חומרים לפסיפס חנות חומרים לפסיפס מספקת את חומרי הגלם, כלי העבודה וכל הספרות המקצועית הדרושים לכם, על מנת ליצור יצירות פסיפס בעצמכם בבית. ניתן למצוא בחנות מגוון רחב של אריחים, אב

bottom of page