top of page
חיפוש

חומרי עבודה לפסיפס

אילו חומרי עבודה לפסיפס צריך

אם אתם מעוניינים לגלות קצת יותר על עולם הפסיפס, ואף מעוניינים להפוך אותו לתחביב החדש שלכם, ובכן בהחלט עשיתם החלטה נבונה ומרגשת. עבודות פסיפס הן מגוונות, יצירתיות ובעיקר מהנות עבור קהילה יוצרת מאד גדולה בארץ. בעזרת אומנות זו ניתן להביע את עצמנו, להתפתח ולפרוח. היתרון המהותי ביותר הוא שפשוט אין חוקים ואפשר להתפרע. אז בואו נגלה אילו חומרי עבודה לפסיפס צריך בשביל להתחיל ליצור.

מהו פסיפס

פסיפס הוא בעצם זרם אומנותי ותיק מאד. הוא היה בשימוש לפי אלפי שנים וכיום עבודות פסיפס עתיקות יכולות להימצא בחפירות ארכאולוגיות ברחבי העולם. למזלנו הרב, האומנות לא נעלמה בימינו וכיום היא עדיין משמשת ככלי לביטוי עצמי ויצירה אומנותית.

על מנת ליצור אומנות מסוג זה אנחנו נזדקק לאבני פסיפס ליצירה מסוגים שונים וכלי עזר ביסיסיים שיש לעבוד עמם, מה שמביא אותנו אל הנקודה הבאה:

מוצרי פסיפס שחשוב לרכוש

לצד העובדה שאנחנו צריכים פסיפס ליצירה (שיכול לבוא במגוון חומרי גלם כמו קרמיקה וזכוכית), כמובן נזדקק למשטח עבודה. המשטחים הם לרוב אריחים לפסיפס, אשר על גביהם משובצות האבנים השונות. לבסוף, נידרש בכלי עבודה חשובים כמו פלייר ודבק פסיפס.

איפה נרכוש מוצרי פסיפס

אריחים לפסיפס, כמו גם מוצרי פסיפס נוספים שנצטרך, נוכל לרכוש בחנות האינטרנטית או בחנות הבית של מרכז הפסיפס. בחנות זו תוכלו למצוא דוגמאות מגוונות ביותר לכל מיני אבנים שונות, כמו גם אריחים בגדלים משתנים וכמובן את כלי העבודה שחסרים לכם.

במידה והטבילה הראשונה במים מעלה בכם חששות, אז גם בזה מרכז הפסיפס יכול לסייע. במסגרת עסק מוצעות מגוון סדנאות, לרמות שונות של יכולת. לכן, את הצעד הראשון לעולם הנפלא הזה תוכלו לעשות עם עוד אנשים בעלי התשוקה לאומנות ורצון ללמוד.

לסיכום

יצירת עבודות מפסיפס מקנה לאלו העוסקים בכך תחביב מרגיע, מהנה ובעיקר מפתח ומעשיר. כמובן חשוב ללמוד כיצד ליצור יצירות פסיפס באופן בסיסי, אך החל מאותו הרגע נוכל לקחת את היצירה שלנו לכל כיוון שנרצה. בכדיי לצלוח זאת, נצטרך חומרי עבודה לפסיפס דוגמת אבני פסיפס, אריחים, דבק פסיפס ופלייר. את כל אלו נוכל לרכוש באופן משתלם במרכז לפסיפס, ואף נמצא סדנאות פסיפס המותאמות לרמת היכולת הנוכחית שלנו.

174 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

אריחים לפסיפס

כל מה שרצית לדעת על אריחים לפסיפס אריחים לפסיפס משמשים ביצירה על ידי האדם כבר אלפי שנים. לאורך ההיסטוריה המקורות לפסיפס היו חומרי גלם מקומיים שהיו זמינים בטבע כמו, גרניט ושיש שאותם שברו לחתיכות קטנות

אריחי קרמיקה לפסיפס

על אריחי קרמיקה לפסיפס אריחי קרמיקה לפסיפס מופיעים בצבעים חמים ועזים כמו, אדום, ירוק, כתום, כחול, ורוד, סגול, חום ועוד. אריחי קרמיקה לפסיפס מסוג טרה קוטה הינם קלים יחסית לחיתוך ואילו אריחי גרניט פורצל

חנות חומרים לפסיפס

מה ניתן למצוא בכל חנות חומרים לפסיפס חנות חומרים לפסיפס מספקת את חומרי הגלם, כלי העבודה וכל הספרות המקצועית הדרושים לכם, על מנת ליצור יצירות פסיפס בעצמכם בבית. ניתן למצוא בחנות מגוון רחב של אריחים, אב

bottom of page