top of page
חיפוש

חנות חומרים לפסיפס

עודכן: 14 באוג׳ 2022

מה ניתן למצוא בכל חנות חומרים לפסיפס

חנות חומרים לפסיפס מספקת את חומרי הגלם, כלי העבודה וכל הספרות המקצועית הדרושים לכם, על מנת ליצור יצירות פסיפס בעצמכם בבית. ניתן למצוא בחנות מגוון רחב של אריחים, אבנים, צורות ומשטחים, כמו גם חומרים משלימים כמו, דבק רובה ודבק אקרילי. חומרי גלם רבים שמשווקת חנות חומרים לפסיפס מיובאים מיעדים שונים בחוץ לארץ, מכיוון שלא ניתן לייצר או לחצוב אותם באופן מקומי. בין היתר מדובר על אבני זכוכית במבחר גדול של צבעים וגוונים.

משטחים לפסיפס מאבן טבעית

כיום ניתן למצוא שירות פסיפס משלוח עד הבית של כלל המוצרים והחומרים הרלוונטיים. מדובר בין היתר על כל הדרוש לשם יצירת משטחי פסיפס מאבן טבעית המיועדים לצרכי עיטור מבנים וקירות. יצירת משטחים לפסיפס מסוג זה יכולה להעניק למקום בו הן מותקנות מראה ייחודי ואותנטי. משטחים לפסיפס מאבן טבעית חשוב לאטום היטב באמצעות חומר סילר, על מנת שיעמדו בפגעי מזג האוויר ויהיו אטומות למים.

אבני זכוכית לפסיפס

בכל חנות חומרים לפסיפס איכותית ניתן למצוא בקטגוריה של אבני זכוכית לפסיפס מספר גדול של סוגים המיוצרים בשיטות שונות. מדובר בין היתר על אבני זכוכית לפסיפס המיוצרים מזכוכיות אטומה, זכוכיות אטומה ומחוספסות, זכוכיות שקופה, זכוכיות צבעוניות, זכוכיות עם מעברי צבעים, זכוכיות עם אפקטים צורניים ועוד. אבני זכוכיות מגיעות במגוון גדלים שונים ובמבחר עשיר של צבעים וטקסטורות.

חנות חומרים לפסיפס במכמנים

אריחי קרמיקה שניתן למצוא בחנות של מרכז הפסיפס מכמנים מיוצרים מחימר שנשרף בתנור ולאחר צביעתו נשרף שוב. אריחי קרמיקה המיועדים לעבודות פסיפס ניתן למצוא בגדלים שונים, צבעים מגוונים וברמות גימור שונות. בנוסף לחומרי הגלם העיקריים שציינו, שירותי פסיפס משלוח עד הבית מציעים גם היצע של עיטורים שונים שניתן לשלב בכל עבודת פסיפס שימושית או יצירת מוזאיקה אומנותית, לרבות חלוקי נחל בגוונים טבעיים.

להתמקצע על עבודות פסיפס

על מנת ללמוד את הטכניקות השונות לעבודה בפסיפס ניתן ללכת לחוג מקצועי בו תוכלו לרכוש את הידע ולהתמקצע בתחום. אפשר למצוא חוגי הפסיפס וסדנאות שונות כיום בכל רחבי הארץ גם באמצעות לוח המודעות הווירטואלי של מרכז הפסיפס מכמנים כאן באתר. למידע מקצועי נוסף או לבירור אילו חומרי גלם כדאי לכם להזמין אתם מוזמנים ליצור קשר.

116 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

אריחים לפסיפס

כל מה שרצית לדעת על אריחים לפסיפס אריחים לפסיפס משמשים ביצירה על ידי האדם כבר אלפי שנים. לאורך ההיסטוריה המקורות לפסיפס היו חומרי גלם מקומיים שהיו זמינים בטבע כמו, גרניט ושיש שאותם שברו לחתיכות קטנות

אריחי קרמיקה לפסיפס

על אריחי קרמיקה לפסיפס אריחי קרמיקה לפסיפס מופיעים בצבעים חמים ועזים כמו, אדום, ירוק, כתום, כחול, ורוד, סגול, חום ועוד. אריחי קרמיקה לפסיפס מסוג טרה קוטה הינם קלים יחסית לחיתוך ואילו אריחי גרניט פורצל

סדנת פסיפס למבוגרים

על סדנת פסיפס למבוגרים סדנת פסיפס למבוגרים יכולה להיות השער שלכם לרכישת טכניקת יצירה אומנותית בת אלפי שנים. פסיפס היא יצירה המורכבת ממספר גדול של חלקים שונים היוצרים יחדיו תמונה שלמה. בסדנאות לומדים א

bottom of page