top of page
חיפוש

מוזאיקה

עודכן: 14 באוג׳ 2022

רוצים ללמוד איך ליצור אמנות עם פסיפס? מעוניינים לרכוש חומרי גלם? אם אומנות המוזאיקה מושכת אתכם, יש לכם אפשרות להשתפר ביצירת האמנות עם אבני פסיפס באמצעות ציוד מקצועי יותר וחומרי גלם איכותיים. אנחנו במרכז הפסיפס מציעים לכם בית חם ומקצועי לתחום הפסיפס עם אפשרויות לימוד וקניית חומרי גלם מהטובים ביותר בתחום. הצוות שלנו כולל מומחים בתחום הפסיפס המייבאים אבני פסיפס מזכוכית, קרמיקה ואבן טבעית מהחברות הגדולות בעולם בתחום. בנוסף לכך, אנחנו במרכז הפסיפס מציעים לכם קורסים מקצועיים ללימוד יצירה עם פסיפס מכל הסוגים.

הזמנה און ליין של אריחי פסיפס מהממים

רוצים ליצור אמנות פסיפס איכותית? יש לכם היום אפשרות להזמין און ליין מוזאיקה אריחים בצבעים מהממים מזכוכית קרמיקה או אבן טבעית. אנחנו במרכז הפסיפס מספקים לכם את כל הציוד וחומרי הגלם הנדרשים לכם ליצירת פסיפס מרשים, יפה וייחודי לעיצוב פנים או חוץ הבית. בחיפוש אחר מוזאיקה אריחים איכותיים תוכלו למצוא אצלנו המשמשים גם לריצוף ולחיפויי קירות בחדרי מטבחים ובחדרי מקלחת.

סדנאות וקורסים מקצועיים לפסיפס

על מנת שתוכלו ללמוד ליצור יצירות מיוחדות עם פסיפס, אנחנו במרכז הפסיפס מציעים לכם להצטרף לקורס מוזאיקה בצפון עם מורות הפסיפס הטובות ביותר בישראל. קורס מוזאיקה בצפון כולל לימוד טכניקות חדישות לעיצוב ויצירה עם אבני פסיפס מכל הסוגים והצבעים.

המחירים הטובים ביותר בתחום הפסיפס

בחיפוש אחר המחירים הטובים יבותר לחומרים למוזאיקה, תוכלו למצוא את חנות האון ליין שלנו הנחשבת למשתלמת ביותר. בחנות האון ליין שלנו אפשר למצוא חומרים למוזאיקה המיובאים מהמפעלים הגדולים ביותר בעולם לייצור פסיפס. אנחנו במרכז הפסיפס מציעים לכם מחיר מהיבואן לצרכן שלא תמצאו באף מקום אחר עם אפשרות לקבל את כל חומרי הגלם באמצעות משלוח עד לבית שלכם. מוזאיקה אומנותית מתחילה עם חומרי גלם וציוד מקצועי, אותו תוכלו למצוא בחנות האון ליין שלנו כאן באתר. להזמנה של מוזאיקה אומנותית, כנסו לקטלוג המוצרים שלנו באתר ובחרו את האבנים והאריחים המתאימים לכם ביותר.

לימוד מוזאיקה וחומרי גלם איכותיים

אנחנו במרכז הפסיפס מספקים לכם את הבית המקצועי ביותר בתחום המוזאיקה. כאן תוכלו למצוא קורסים מקצועיים וסדנאות ייחודיות ואת כל חומרי הגלם הנדרשים לכם ליצירת אמנות איכותית עם אבני פסיפס.


61 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

אריחים לפסיפס

כל מה שרצית לדעת על אריחים לפסיפס אריחים לפסיפס משמשים ביצירה על ידי האדם כבר אלפי שנים. לאורך ההיסטוריה המקורות לפסיפס היו חומרי גלם מקומיים שהיו זמינים בטבע כמו, גרניט ושיש שאותם שברו לחתיכות קטנות

אריחי קרמיקה לפסיפס

על אריחי קרמיקה לפסיפס אריחי קרמיקה לפסיפס מופיעים בצבעים חמים ועזים כמו, אדום, ירוק, כתום, כחול, ורוד, סגול, חום ועוד. אריחי קרמיקה לפסיפס מסוג טרה קוטה הינם קלים יחסית לחיתוך ואילו אריחי גרניט פורצל

חנות חומרים לפסיפס

מה ניתן למצוא בכל חנות חומרים לפסיפס חנות חומרים לפסיפס מספקת את חומרי הגלם, כלי העבודה וכל הספרות המקצועית הדרושים לכם, על מנת ליצור יצירות פסיפס בעצמכם בבית. ניתן למצוא בחנות מגוון רחב של אריחים, אב

bottom of page