top of page
חיפוש

סדנאות פסיפס

רוצים לשפר את היכולות שלכם עם יצירת פסיפסים? אתם בדיוק במקום הנכון!

סדנאות פסיפס נחשבות לסדנאות היצירה המבוקשות ביותר כיום בישראל וניתן למצוא אותן לאורכה ולרוחבה של ישראל. אנחנו במרכז הפסיפס מזמינים אתכם לסדנאות הפסיפס הטובות ביותר בארץ במספר נרחב של מקומות מהצפון ועד הדרום. דרכנו תוכלו להגיע למורות הטובות ביותר לפסיפס המביאות איתן ידע, ניסיון וחומרי גלם מהטובים בארץ לייצור פסיפס איכותי.

סדנה איכותית למבוגרים ולגיל השלישי

אם אתם מחפשים דרך מצויינת לשפר את יכולות היצירה שלכם, אתם תמצאו בסדנאות פסיפס למבוגרים שלנו את הבית הבא שלכם. סדנאות פסיפס למבוגרים של מרכז הפסיפס משלבים בין לימוד מעמיק של היסטוריית השימוש בפסיפס לבין שיטות מתקדמות יותר לבניית פסיפס איכותי לחיפויי קירות ולקישוט אריחים ורהיטים. בקטגוריה סדנאות באתר תוכלו למצוא את הסדנה המתאימה לכם ביותר עם אחת מהמורות לפסיפס הטובות בארץ.

סדנאות הורה וילד ליצירת פסיפס

גם סדנאות פסיפס להורים ולילדים תוכלו למצוא אצלנו והן נחשבות לחוויתיות במיוחד. אנחנו במרכז הפסיפס מציעים לכם חווית יצירה נפלאה יחד עם הילד או הילדה שלכם דרך סדנאות פסיפס להורים ולילדים הנערכות באיזור הצפון במספר מקומות. אנחנו מזמינים אתכם להצטרף למאות ההורים והילדים שכבר למדו אצלנו את מלאכת הפסיפס ונהנו מסדנה מהנה, ייחודית ויצירתית.

הרשמה לסדנת הפסיפס הקרובה אליכם

מעוניינים להירשם לסדנאות פסיפס בצפון? קיבלתם החלטה להצטרף לסדנה הבאה שלנו? זה הזמן ליצור קשר עם הצוות שלנו במרכז הפסיפס ולהירשם לסדנה המתאימה לכם ביותר. סדנאות פסיפס בצפון מתקיימות בתאריכים מוגדרים מראש ותוכלו למצוא אותם כאן באתר. אם אתם רוצים לצרף את הילד או הילדה שלכם לסדנאות פסיפס לילדים, אנחנו במרכז הפסיפס מציעים לכם להתקשר אלינו ישירות למספר הטלפון באתר ולקבל מאיתנו את כל תאריכי סדנאות פסיפס לילדים המתקיימים אצלנו.

סדנאות פסיפס עם המורות הטובות בישראל

למידע נוסף על סדנאות פסיפס לגיל השלישי או לילדים, צרו איתנו קשר דרך האתר והצוות שלנו יתן לכם את כל המידע הנדרש לכם. אנחנו במרכז הפסיפס נשמח לראותכם מגיעים לסדנאות האיכותיות שלנו בשבועות הבאים. אנחנו מציעים לכם סדנאות איכותיות במחירים משתלמים במיוחד עם אספקת חומרי גלם איכותיים מאוד ליצירת פסיפס לאורך כל הסדנה.

26 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

אריחים לפסיפס

כל מה שרצית לדעת על אריחים לפסיפס אריחים לפסיפס משמשים ביצירה על ידי האדם כבר אלפי שנים. לאורך ההיסטוריה המקורות לפסיפס היו חומרי גלם מקומיים שהיו זמינים בטבע כמו, גרניט ושיש שאותם שברו לחתיכות קטנות

אריחי קרמיקה לפסיפס

על אריחי קרמיקה לפסיפס אריחי קרמיקה לפסיפס מופיעים בצבעים חמים ועזים כמו, אדום, ירוק, כתום, כחול, ורוד, סגול, חום ועוד. אריחי קרמיקה לפסיפס מסוג טרה קוטה הינם קלים יחסית לחיתוך ואילו אריחי גרניט פורצל

חנות חומרים לפסיפס

מה ניתן למצוא בכל חנות חומרים לפסיפס חנות חומרים לפסיפס מספקת את חומרי הגלם, כלי העבודה וכל הספרות המקצועית הדרושים לכם, על מנת ליצור יצירות פסיפס בעצמכם בבית. ניתן למצוא בחנות מגוון רחב של אריחים, אב

bottom of page