top of page
חיפוש

סדנת פסיפס לילדים

עודכן: 14 באוג׳ 2022

רוצים להוציא את הילדים מהטלוויזיה והטלפונים? יש לנו פתרון מושלם עבורכם!

סדנת פסיפס לילדים היא כל מה שאתם צריכים בכדי להעניק לילד או לילדה שלכם מתנה מושלמת. סדנאות הפסיפס שלנו מביאות ילדים מכל הארץ אל המרכז שלנו בצפון ומספקות להם חוויה מדהימה של לימוד ויצירה עם אבני פסיפס מזכוכית, קרמיקה ואבן טבעית. אנחנו במרכז הפסיפס מביאים אליכם את סדנאות הפסיפס הטובות ביותר עם מורות מנוסות ומקצועיות בעלות ניסיון רב באומנות הפסיפס הייחודית.

סדנת יצירה מושלמת לילדים

חווית היצירה עם הפסיפס היא ייחודית בהחלט והיא משלבת מגע, ריפוי בעיסוק ואמנות והכל בפעילות אחד נפלאה עבור הילד או הילדה שלכם. אנחנו במרכז הפסיפס מציעים לכם להביא את הילדים שלכם לחוות יצירה בסדנה מיוחדת של פסיפס לילדים. בנוסף לכך, אנחנו יכולים לספק לכם את כל חומרי הגלם ליצירות פסיפס לילדים עם חנות האון ליין המקצועית שלנו כאן באתר.

סדנאות יצירה בפסיפס להורה וילד

באמצעות עבודות פסיפס לילדים, הילד או הילדה שלכם יכולים לחוות יצירה משותפת עם ההורים. אנחנו במרכז הפסיפס מציעים גם סדנאות ייחודיות להורה וילד ליצירה משותפת עם פסיפס מכל הסוגים. עבודות פסיפס לילדים יחד עם ההורים מעניקות זמן איכות ליצירה וללמידה יחד עם הילד שלכם בצורה רגועה ונעימה ביותר.

נרשמים עכשיו לסדנה הבאה לילדים

קיבלתם החלטה להירשם לסדנת פסיפס להורים וילדים? עשיתם החלטה נכונה! אנחנו במרכז הפסיפס מעבירים עשרות סדנאות בכל שנה ללימוד פסיפס לטווח גילאים רחב יחד עם המורות המצויינות שלנו. סדנת פסיפס להורים וילדים היא מתנה נהדרת עבורכם ועבור הילד או הילדה שלכם. בכל סדנה תוכלו גם לרכוש ערכת פסיפס לילדים על מנת שהילדים שלכם יוכלו להתעמק ביצירה גם בבית. ערכת פסיפס לילדים נמכרת גם דרך האתר שלנו או באמצעות הזמנה טלפונית עם הצוות המקצועי שלנו במרכז הפסיפס.

סדנת פסיפס לילדים עם מורות מקצועיות

להרשמה לסדנת פסיפס לילדים או לסדנת הורה וילד, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא ליצור איתנו קשר דרך מספר הטלפון המופיע באתר או באמצעות שליחת הודעה לכתובת המייל המופיעה כאן בדף. אנחנו במרכז הפסיפס מבטיחים לכם ולילד שלכם חווית יצירה נפלאה עם אבני הפסיפס היפות והאיכותיות ביותר.

29 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

אריחים לפסיפס

כל מה שרצית לדעת על אריחים לפסיפס אריחים לפסיפס משמשים ביצירה על ידי האדם כבר אלפי שנים. לאורך ההיסטוריה המקורות לפסיפס היו חומרי גלם מקומיים שהיו זמינים בטבע כמו, גרניט ושיש שאותם שברו לחתיכות קטנות

אריחי קרמיקה לפסיפס

על אריחי קרמיקה לפסיפס אריחי קרמיקה לפסיפס מופיעים בצבעים חמים ועזים כמו, אדום, ירוק, כתום, כחול, ורוד, סגול, חום ועוד. אריחי קרמיקה לפסיפס מסוג טרה קוטה הינם קלים יחסית לחיתוך ואילו אריחי גרניט פורצל

חנות חומרים לפסיפס

מה ניתן למצוא בכל חנות חומרים לפסיפס חנות חומרים לפסיפס מספקת את חומרי הגלם, כלי העבודה וכל הספרות המקצועית הדרושים לכם, על מנת ליצור יצירות פסיפס בעצמכם בבית. ניתן למצוא בחנות מגוון רחב של אריחים, אב

bottom of page