top of page
חיפוש

עבודות יצירה למבוגרים

מחפשים חוג איכותי למבוגרים לשעות הפנאי? יש לנו הצעה מושלמת בשבילכם!

עבודות יצירה למבוגרים עם פסיפס הן העבודות האיכותיות ביותר המספקות גם שעות של הנאה וגם יצירת אמנות שניתן להשתמש בה בבית. אנחנו במרכז הפסיפס מציעים לכם סדנאות איכותיות ליצירה למבוגרים עם מגוון רחב של אריחים ואבנים מפסיפס. הצוות שלנו מייבא את אבני ואריחי הפסיפס היפים והאיכותיים ביותר המתאימים ליצירות אמנות פשוטות או מורכבות. הסדנאות שלנו מתאימות למתחילים או למתקדמים ומאפשרות לכם להינות מהדרכה ברמה הגבוהה ביותר.

מדריכות מקצועיות בחוג ליצירות בפסיפס

חוג פסיפס למבוגרים הוא הרבה מעבר לחוג יצירה, אלא הוא משמש גם לריפוי בעיסוק ולצורך של הגוף שלנו בתנועה וביצירה. אנחנו במרכז הפסיפס מציעים לכם חוג פסיפס למבוגרים המועבר על ידי המדריכות הטובות ביותר בתחום בישראל. המדריכות שלנו מגיעות מעולם אמנות הפסיפס והן יוכלו להעניק לכם את הידע החשוב ביותר ליצירת פסיפס יפה ואיכותי.

מחיר משתלם לחוג מקצועי ליצירה

אנחנו במרכז הפסיפס מציעים לכם חוג ברמה גבוהה ליצירות למבוגרים במחיר משתלם ביותר עם אפשרות להגיע למספר מפגשים או למפגש אחד. הצוות שלנו מעניק לכם חווית יצירה נפלאה עם חומרי גלם באיכות גבוהה והכל במחיר הוגן ומותאם למספר המפגשים בחוג. יצירות למבוגרים המתבצעות כחלק מחוג הן מומלצות במיוחד ומאפשרות לכם להגיע לרמה הגבוהה ביותר של יצירה.

הזמנה און ליין של חומרי גלם ליצירה

מלבד חוגים איכותיים שאנחנו במרכז הפסיפס מציעים למבוגרים, אנחנו מספקים גם שירות משלוחים של אריחי פסיפס ליצירה למבוגרים בבית. אריחי הפסיפס שלנו מגיעים במגוון צבעים וסוגים והם זמינים עבורכם ליצירה למבוגרים בבית כאן בחנות האון ליין באתר. בחנות האון ליין שלנו תוכלו להזמין בין היתר קיט יצירה למבוגרים הכולל כל מה שאתם צריכים בכדי ליצור יצירות נהדרות בפסיפס. קיט יצירה למבוגרים מוצע לכם כאן באתר במחיר משתלם במיוחד.

עבודות יצירה למבוגרים עם פסיפס

להרשמה לחוג מקצועי ליצירה בפסיפס או להזמנת חומרי גלם לעבודות יצירה למבוגרים, צרו איתנו קשר דרך האתר ואנחנו נשמח להתאים לכם את החוג או את חומרי הגלם ליצירות האהובות ביותר עליכם. התקשרו אלינו עכשיו דרך מספר הטלפון המופיע באתר ותקבלו מאיתנו את כל המידע הרלוונטי לכם.

98 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

אריחים לפסיפס

כל מה שרצית לדעת על אריחים לפסיפס אריחים לפסיפס משמשים ביצירה על ידי האדם כבר אלפי שנים. לאורך ההיסטוריה המקורות לפסיפס היו חומרי גלם מקומיים שהיו זמינים בטבע כמו, גרניט ושיש שאותם שברו לחתיכות קטנות

אריחי קרמיקה לפסיפס

על אריחי קרמיקה לפסיפס אריחי קרמיקה לפסיפס מופיעים בצבעים חמים ועזים כמו, אדום, ירוק, כתום, כחול, ורוד, סגול, חום ועוד. אריחי קרמיקה לפסיפס מסוג טרה קוטה הינם קלים יחסית לחיתוך ואילו אריחי גרניט פורצל

חנות חומרים לפסיפס

מה ניתן למצוא בכל חנות חומרים לפסיפס חנות חומרים לפסיפס מספקת את חומרי הגלם, כלי העבודה וכל הספרות המקצועית הדרושים לכם, על מנת ליצור יצירות פסיפס בעצמכם בבית. ניתן למצוא בחנות מגוון רחב של אריחים, אב

bottom of page