top of page
חיפוש

תמונות פסיפס קרמיקה

כולנו מכירים את הפסיפס ולרוב ניתקל בו בטיולים בהם נצפה בפסיפס ארכיאולוגי מלפני מאות שנים, או בתצוגות וגלריות אומנות מודרנית. אבל, אולי תופתעו לשמוע שלפסיפס יש כיום שימוש נוסף שמזכיר את השימוש העתיק שלו והוא עיצוב ועיטור כלים ובתים, כמו תמונות פסיפס קרמיקה.

פסיפס – לא רק אומנות

כאמור, רובנו רגילים לראות פסיפס משולב במסגרת ציורי פסיפס אומנותיים. יחד עם זאת, בעצם מדובר בסגנון אומנותי שהיה משומש, ועדיין משומש כיום, למטרות פרקטיות ביותר. בעיקר, נוכל לראות כי הן פופולריות מאד לעיצוב ובניית רהיטים, כמו גם עיטור קירות ואפילו רצפות.

מה ניתן לעצב עם פסיפס

ובכן, בגלל שפסיפס הוא ז'אנר כל כך דינאמי, נוכל לעצב עם פסיפס כמעט כל דבר. משמע, נוכל לראות עבודות פסיפס על קירות בתים פרטיים או דירות מגורים. עבודות אלו משדרגות את העיצוב ומקנות לו נראות יוקרתית. כמו כן, נראה פסיפס תמונות בתור חלק מהעיצוב ההרמוני של הבית.

אבל, היתרון הנפלא בכל האפשרויות הללו הוא כי ניתן לעצב את כל אלו ממש במו ידינו. נוכל ללמוד כיצד להכין עבודות פסיפס תמונות, ציורי פסיפס על קיר , על שולחנות ועוד. כל מה שצריך הוא להתחיל בסדנת פסיפס בסיסית, בשילוב רכישה של הכלים להכנת היצירה.

איפה נלמד לעבוד עמו

נוכל ללמוד כיצד לעבוד עם פסיפס, וכיצד בסופו של דבר להיות מיומנים מספיק בשביל ליצור עבודות פסיפס על קיר, עבודות פסיפס תמונות ועוד, אצל מרכז הפסיפס. מרכז זה הוקם לשם קידום האומנות המיוחדת הזו ואינו שם דגש רק על אומנות לשם אומנות. נוכל לראות כי ניתן לרכוש כלים שונים לייצור פסיפס תמונות, עבודות בסיסיות בשביל הכיף, וכמובן תמונות פסיפס קרמיקה מתקדמות יותר, גם עבור רצפות.

כמו כן ובעיקר, נוכל ללמוד מן הטובים ביותר בארץ כיצד להתחיל לעבוד עם החומרים השונים, מה ההבדל ביניהם ואיך לייעל ולשדרג את היכולות שלנו בכל פעם ופעם.

לסיכום

אם אתם מחפשים לשלב פסיפס בעיצוב הביתי שלכם, אתם בהחלט לוקחים צעד טוב מאד לקראת אווירה נינוחה והרמונית בבית. תמונות פסיפס קרמיקה, או זכוכית, יכולים להקנות נראות יוקרתית ואתם יכולים ללמוד כיצד לעשות את כל אלו ממש במו ידיכם.

108 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

אריחים לפסיפס

כל מה שרצית לדעת על אריחים לפסיפס אריחים לפסיפס משמשים ביצירה על ידי האדם כבר אלפי שנים. לאורך ההיסטוריה המקורות לפסיפס היו חומרי גלם מקומיים שהיו זמינים בטבע כמו, גרניט ושיש שאותם שברו לחתיכות קטנות

אריחי קרמיקה לפסיפס

על אריחי קרמיקה לפסיפס אריחי קרמיקה לפסיפס מופיעים בצבעים חמים ועזים כמו, אדום, ירוק, כתום, כחול, ורוד, סגול, חום ועוד. אריחי קרמיקה לפסיפס מסוג טרה קוטה הינם קלים יחסית לחיתוך ואילו אריחי גרניט פורצל

חנות חומרים לפסיפס

מה ניתן למצוא בכל חנות חומרים לפסיפס חנות חומרים לפסיפס מספקת את חומרי הגלם, כלי העבודה וכל הספרות המקצועית הדרושים לכם, על מנת ליצור יצירות פסיפס בעצמכם בבית. ניתן למצוא בחנות מגוון רחב של אריחים, אב

bottom of page