top of page
חיפוש

אבני פסיפס ליצירה

עולם היצירה הוא פופולרי מאד בשנים האחרונות, באופן כמעט מפתיע, דווקא בקרב המבוגרים. בעוד שילדים כמובן מרוויחים המון מפעילות שכזו, אשר תורמת להתפתחותם, עבור המבוגרים מדובר בשלב אחד קדימה. יצירה עבורנו היא דבר אישי מאד שיכול להוות את הכף המטה ממש בין אורח חיים מאושר לבין אורח חיים אפור וקודר. לכן, אם אתם מחפשים להיכנס לעולם הצבעוני של אומנות פסיפס, אפשר להתחיל בללמוד עליה ועל אוצר המילים הרלוונטי.

מהי אומנות הפסיפס

יצירה ועיצוב עם אבני פסיפס היא אומנות עתיקה ביותר והייתה משומשת אלפי שנים אחורנית למטרות פרקטיות ביותר כמו עיצוב קירות בתים, ארמונות ועוד. כיום מדובר ביצירה שנשארה בגדר אומנות בלבד ומהווה עבור אין ספור אנשים פורקן אומנותי, כמו גם את התחביב האישי שלהם. אומנות הפסיפס משלבת עבודה עם אבני פסיפס העשויות מכמה חומרי גלם. במקביל על מנת לעצב את הפסיפס לכדיי תמונה אחת, נידרש בכלים נוספים כמו פלייר, משטח עבודה וכדומה.

אילו סוגי אבנים יש

סוגן של האבנים הוא חשוב ביותר, היות וגם מדובר בסופו של דבר בנראות של התוצר הסופי שלנו. לכן, נמצא שיש בשוק אבנים שונות, דוגמת אבני פסיפס טבעי מאבנים מקוריות כמו קריסטל. בנוסף, נראה אבני פסיפס קרמיקה, זכוכית ועוד. נבחר אבני פסיפס ליצירה בהתאם לחזון הסופי שלנו עבור האומנות שנרצה ליצור. כמובן תמיד נוכל לשלב; בסופו של דבר אין חוקים לאומנות.

איפה נרכוש אבני פסיפס בזול

אבני פסיפס בזול, דוגמת אבני פסיפס קרמיקה וכמובן אבני פסיפס טבעי, נוכל לרכוש במרכז הפסיפס. המרכז הוקם לשם קידום ושימור אומנות ייחודית ועתיקה זו ברחבי הארץ ובעיקר בצפון. נוכל למצוא מחירים משתלמים על אבני פסיפס ליצירה, כמו גם כלים משלימים, אריחים מגוונים, ואפילו ספרי הדרכה לרמות שונות.

לסיכום

אומנות הפסיפס היא נפוצה מאד בארץ כעת, דווקא בגלל שהרבה מבוגרים מחפשים מפלט מחיי היום יום העמוסים. אומנות זו מאפשרת לנו רגע של נחת, מעין ריפוי בעיסוק ובעיקר ביטוי של רגשות ויכולות. האומנות מורכבת בסופו של דבר מפרי דמיונו של היוצר וכמובן אבני פסיפס ליצירה. חשוב לצד זה לדאוג לפריטים נוספים כמו משטחים ופליירים. אבני פסיפס ליצירה ועוד תוכלו לרכוש במרכז לפסיפס.

564 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

אריחים לפסיפס

כל מה שרצית לדעת על אריחים לפסיפס אריחים לפסיפס משמשים ביצירה על ידי האדם כבר אלפי שנים. לאורך ההיסטוריה המקורות לפסיפס היו חומרי גלם מקומיים שהיו זמינים בטבע כמו, גרניט ושיש שאותם שברו לחתיכות קטנות

אריחי קרמיקה לפסיפס

על אריחי קרמיקה לפסיפס אריחי קרמיקה לפסיפס מופיעים בצבעים חמים ועזים כמו, אדום, ירוק, כתום, כחול, ורוד, סגול, חום ועוד. אריחי קרמיקה לפסיפס מסוג טרה קוטה הינם קלים יחסית לחיתוך ואילו אריחי גרניט פורצל

חנות חומרים לפסיפס

מה ניתן למצוא בכל חנות חומרים לפסיפס חנות חומרים לפסיפס מספקת את חומרי הגלם, כלי העבודה וכל הספרות המקצועית הדרושים לכם, על מנת ליצור יצירות פסיפס בעצמכם בבית. ניתן למצוא בחנות מגוון רחב של אריחים, אב

bottom of page