top of page
חיפוש

סדנאות פסיפס

מעוניינים להצטרף לסדנאות פסיפס ייחודיות בצפון? זה הזמן להכיר את סדנאות הפסיפס הנפלאות של מרכז הפסיפס הממוקם בגליל התחתון ומציע מבחר של סדנאות, הרצאות וחומרי גלם איכותיים מתחום הפסיפס. עיצוב באמצעות פסיפס נחשב לתחביב אצל אלפי ישראלים אך הוא גם למעשה חומר גלם לעיצוב בתים פרטיים, מוסדות ציבוריים, בניינים ומתקנים מכל סוג ומהווה כלי אמונתי מרהיב ואיכותי המחזיק שנים רבות כמעט ללא בלאי.

השימוש באבני פסיפס נעשה במשך מאות שנים ועד היום ניתן לראות עיצובי פסיפס במבנים מודרניים בכל רחבי הארץ. אבני הפסיפס מאפשרות לעצב כל מבנה בצורה מדהימה עם מגוון צבעים עשיר מאוד.

להכיר את אמנות הפסיפס עם המדריכות הטובות ביותר!

בכדי להכיר את תחום הפסיפס לעומק ולהבין את היכולות של חומרי הגלם השונים בכל יצירה של פסיפס, אנחנו במרכז הפסיפס מציעים לכם סדנאות פסיפס מקצועיות הנערכות ביישובים שונים באיזור הגליל התחתון עם מדריכות מנוסות. בין המדריכות המצויינות שלנו תוכלו למצוא את סיגלית עשת ורבקה שפר הנחשבות לעילוי בתחום הפסיפס. ההדרכות מתקיימות בתאריכים אשר נקבעו מראש ואתם ואתן מוזמנים ומוזמנות להינות מהדרכה מעמיקה אשר תשאיר אתכם עם טעם של עוד.

הסדנאות שלנו מביאות את לימוד היצירה באבני פסיפס לרמה המקצועית הגבוהה ביותר באמצעות חומרי גלם איכותיים שאנחנו במרכז הפסיפס מייבאים עבור אמני הפסיפס בכל רחבי הארץ.

לאילו גילאים סדנאות הפסיפס מתאימות?

סדנאות הפסיפס יכולות להתאים לטווח רחב של גילאים ואנחנו במרכז הפסיפס עורכים הרצאות וסדנאות לגילאים צעירים ומבוגרים. הסדנאות שלנו לגיל השלישי וגיל הזהב נחשבות למוצלחות ביותר ומאפשרות חוויה מעשירה למבוגרים בכל הגילאים. סדנאות פסיפס לגיל הזהב של מרכז הפסיפס משלבות בין הרצאות לבין יצירה כך שאתם נהנים מחוויה לימודית ומעשית בכרטיס אחד.

אנחנו מציעים לכם להצטרף כבר עכשיו לסדנאות פסיפס לגיל הזהב של מרכז הפסיפס ולבחור את התאריך המתאים לכם ביותר מתאריכי הסדנאות הבאים. כדאי להירשם ולשמור מקום מראש לסדנא הקרובה ביותר.

הרשמה לסדנאות פסיפס במרכז הפסיפס!

קיבלתם החלטה להצטרף לסדנאות פסיפס של מרכז הפסיפס? עשיתם החלטה נכונה! צרו קשר עכשיו דרך האתר באמצעות הטלפון או דרך טופס השארת פרטים ונציג מרכז הפסיפס יתן לכם מענה מהיר להרשמה שלכם לסדנא הקרובה.

194 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

אריחים לפסיפס

כל מה שרצית לדעת על אריחים לפסיפס אריחים לפסיפס משמשים ביצירה על ידי האדם כבר אלפי שנים. לאורך ההיסטוריה המקורות לפסיפס היו חומרי גלם מקומיים שהיו זמינים בטבע כמו, גרניט ושיש שאותם שברו לחתיכות קטנות

אריחי קרמיקה לפסיפס

על אריחי קרמיקה לפסיפס אריחי קרמיקה לפסיפס מופיעים בצבעים חמים ועזים כמו, אדום, ירוק, כתום, כחול, ורוד, סגול, חום ועוד. אריחי קרמיקה לפסיפס מסוג טרה קוטה הינם קלים יחסית לחיתוך ואילו אריחי גרניט פורצל

חנות חומרים לפסיפס

מה ניתן למצוא בכל חנות חומרים לפסיפס חנות חומרים לפסיפס מספקת את חומרי הגלם, כלי העבודה וכל הספרות המקצועית הדרושים לכם, על מנת ליצור יצירות פסיפס בעצמכם בבית. ניתן למצוא בחנות מגוון רחב של אריחים, אב

bottom of page